اسامی هیئت داوران مسابقات قرآن هلا‌ل احمر اعلام شد
کد خبر: 4147828
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴

اسامی هیئت داوران مسابقات قرآن هلا‌ل احمر اعلام شد

اسامی اعضای هیئت داوران مرحله کشوری مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر، اعلام شد.

مسابقات قرآن هلا‌ل احمر

به گزارش ایکنا، مرحله کشوری مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر اول و دوم تیرماه به صورت حضوری و غیرحضوری (آنلاین و برخط) به میزبانی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در سالن شیخ صدوق (ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می‌شود.

بنابر اعلام دبیرخانه این دوره از مسابقات، قضاوت بخش آقایان با حضور داوران بین‌المللی و ملی، چون مهدی قره‌شیخلو در بخش تجوید، حسن ربیعیان در بخش صوت و لحن، کریم دولتی در بخش وقف و ابتدا و امیر آقایی در بخش حُسن حفظ همراه خواهد بود.

همچنین این رقابت‌ها در بخش بانوان با قضاوت زهرا صریحی‌نژاد در بخش حُسن حفظ، فاطمه شیرازی در بخش تجوید، هاجر حیدری در بخش وقف و ابتدا و ایمان صحاف در بخش صوت همراه است.

یادآور می‌شود، طراحی سؤالات مفاهیم برعهده داور ملی کشورمان سیده فهیمه حسینی است. همچنین کادر فنی این دوره از مسابقات با محمد بادپا و منصور آقامحمدی از فعالان و پیشکسوتان قرآنی است و مهدی قره‌شیخلو، رئیس هیئت داوران خواهد بود.

مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و احکام ویژه کارکنان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر با شعار «خدمت، صلح و دوستی» در رشته‌های حفظ اجزاء ۱، ۳، ۵، ۱۰، ۱۵ و کل قرآن کریم و حفظ سوره یاسین، قرائت در بخش بانوان در رشته قرائت ترتیل از سوره یاسین و در بخش آقایان در رشته ترتیل از سوره یاسین و در رشته تحقیق از سوره انبیاء، تفسیر قرآن با محوریت سوره مبارکه یاسین (منبع تفسیر نمونه)، نهج‌البلاغه در رشته ترجمه و شرح نامه امام علی (ع) به امام حسن (ع) با محوریت‌نامه ۳۱ نهج‌البلاغه و احکام برگزار می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha