ارتقای دانش و مهارت‌های قرآنی جمعیت هلال احمر
کد خبر: 4149015
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴
اعضای هیئت داوران مسابقات قرآن هلال‌ احمر پیشنهاد دادند

ارتقای دانش و مهارت‌های قرآنی جمعیت هلال احمر

در بیانیه هیئت داوران مرحله کشوری مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه جمعیت هلال‌ احمر ضمن تشکر از دست‌اندرکاران و شرکت‌کنندگان پیشنهاد شد تا به موازات اجرای مسابقات نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی نیز اقدام شود.

مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر

به گزارش خبرنگار ایکنا، طی مراسم اختتامیه مرحله کشوری مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر، به تاریخ دوم تیرماه بیانیه هیئت داوران از سوی منصور آقامحمدی، از اعضای فنی گروه هیئت داوران این دوره قرائت شد. متن بیانیه بدین شرح است؛

«إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ يَهْدِی لِلَّتِی هِی أَقْوَمُ وَيُبَشِّرُ الْمُؤْمِنِينَ الَّذِينَ يَعْمَلُونَ الصَّالِحَاتِ أَنَّ لَهُمْ أَجْرًا كَبِيرًا» خداوند متعال را سپاسگزاریم که در ماه پربرکت ذی‌الحجه در جوار بارگاه نورانی حضرت عبدالعظیم  الحسنی(ع) توفیق برگزاری سطح کشوری دهمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه ویژه جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران را عنایت کرد.

خوشبختانه این مسابقات با همت مسئولان محترم جمعیت به شایستگی برگزار شد و امید است این حرکت در سال‌های آینده با کیفیت و توسعه بیشتری ادامه یافته و زمینه انس هرچه بیشتر خانواده بزرگ جمعیت را با قرآن فراهم کند.

در همین راستا هیئت داوران این دوره از مسابقات ضمن تقدیر و تشکر از همه دست‌اندرکاران و شرکت‌کنندگان این مسابقات پیشنهاد می‌کند مسئولان محترم جمعیت، به موازات برگزاری مسابقات نسبت به اجرای دوره‌های آموزشی با بهره‌گیری از اساتید مجرب قرآنی کشور به منظور ارتقای سطح معلومات و مهارت‌های قرآنی اعضای محترم جمعیت اقدام کند. به طور حتم ایجاد فضای آموزشی در کنار مسابقات، ارتقای سطح کیفی و کمی مسابقات را در سال آینده به همراه خواهد داشت. 

در پایان ضمن تشکر از همه خدمتگزاران به ساحت مقدس قرآن کریم از درگاه خداوند متعال سلامتی و توفیقات  روزافزون برای همه شرکت‌کنندگان و مسئولان جمعیت را مسئلت می‌کند.

هیئت داوران دهمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه جمعیت قرآنی هلال احمر»

ناهید ارنجی

انتهای پیام
captcha