جشن «تبسم» ویژه جهادگران دانشگاهی برگزار شد
کد خبر: 4152513
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

جشن «تبسم» ویژه جهادگران دانشگاهی برگزار شد

مراسم جشن خانوادگی تبسم ویژه اعضای جهاددانشگاهی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایکنا، همزمان با دهه ولایت و امامت، مراسم جشن خانوادگی تبسم ویژه اعضای جهاددانشگاهی امروز، ۱۳ تیرماه در محل پژوهشگاه فرهنگ‌ و هنر برگزار شد.

در این مراسم، محمدحسین محمدی‌فام، مدیرکل راهبری فرهنگی جهاددانشگاهی طی سخنانی در مورد باشگاه خانوادگی جهادگران اظهار کرد: فلسفه دعوت از جهادگران در این‌ مراسم، عید غدیر و دهه امامت و ولایت است که در این جلسه از خانواده سادات جهاددانشگاهی دعوت شده است.

وی افزود: در مراسم بعدی گروه‌های مختلف خانواده جهاددانشگاهی را دعوت خواهيم کرد و حضور پررنگ جهادگران در این عرصه یاری‌گر ما خواهد بود. در برنامه فرهنگی اخیر جهاد، مسئولان جهاد تأکید دارند که بخشی از فعالیت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی باید به خانواده جهادگران تعلق گیرد.

محمدی‌فام تصریح کرد: واحدها باید ۲۵ درصد از ظرفیت فرهنگی خود را به جهادگران واحد خود و خانواده‌های ایشان اختصاص دهند. در این راستا برنامه‌های فرهنگی متعددی در حوزه جهاددانشگاهی برگزار شده و می‌شود. همچنین، استعدادیابی خوبی در این زمینه انجام می‌شود و می‌توانیم گروه‌های خوبی از استعدادهای خانوادگی جهادگران تشکیل دهیم.

وی اظهار کرد: بستری در سامانه رویتاب به نام باشگاه خانوادگی جهادگران تشکیل شده که امروز حدود ۵۰۰ نفر از جهادگران عضو آن هستند. این باشگاه چنانچه به تعداد قابل توجهی برسد، خدمات پشتیبانی به ایشان ارائه خواهد شد. این باشگاه بستری خواهد شد تا جهادگران به خوبی با هم تعامل داشته باشند.

وی در رابطه با مسابقه بهاران نیز گفت: این مسابقه در چند بخش خاطره، عکس، دل‌نوشته و پاسخ به سوالات تصویری و ... برگزار شد. این مسابقه به مسائلی همچون شرح شیرینی از دعاهای ماه رمضان و ... پرداخت. در بخش عکس ۲۴۰ اثر ارسال شد که به هشت نفر جایزه دو میلیون تومانی اعطا می‌شود. در بخش خاطره و دل‌نوشته نیز پنج نفر حائز جایزه دو میلیون تومانی خواهند شد. در بخش مسابقه سوالات جهاد نیز به پنج نفر از خانواده جهادگران و به قید قرعه پنج جایزه چهار ميليون تومانی اعطا می‌شود. همچنین ۱۰‌ جایزه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس نیز به حضار در مراسم اعطا می‌شود. 

در این مراسم برنامه قرعه‌کشی مسابقه بهاران برگزار شد و به برندگان این قرعه‌کشی نیز جوایزی اعطا شد.

انتهای پیام
captcha