دشمنان بر تغییر هویت و سبک زندگی اسلامی تمرکز دارند
کد خبر: 4154307
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

دشمنان بر تغییر هویت و سبک زندگی اسلامی تمرکز دارند

استاد و پژوهشگر حوزه با بیان اینکه در بحث سند چشم‌انداز طرح ملی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و فرزندآوری اندکی دچار حرکت لاک‌پشتی شده‌ایم، گفت: یکی از ترفندهای حکومت‌های فاسق و حربه سلطه بیگانگان، تغییر هویت و فرهنگ اسلام در زندگی موحدین و اهل تقوا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسین راجی، پژوهشگر تاریخ انقلاب

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین راجی، استاد و پژوهشگر حوزه در همایش «حسینیه مجازی دانشجویان موکب قرآنی شهید مجاهد حضرت آیت‌الله حاج‌شیخ ابوتراب عاشوری»، که از سوی اندیشکده بین‌المللی طلوع مؤسسه قرآنی طاها، امروز، ۲۰ تیرماه در مکتب قرآنی فاطمیه محله بوستان منطقه یک شهر بوشهر، به‌مناسبت روز جهانی جمعیت برگزار شد، به تبیین تأثیرات جبهه حق و باطل پرداخت و گفت: در طول تاریخ بشریت اکثر رهبران جبهه باطل و زورگویان دارای ویژگی رفتاری مانند فاسق‌ترین، فاجرترین، عیاش‌ترین و ... بوده و هستند و تکبر و وابستگی به امیال دنیوی و گریز از داشتن زندگی توحیدی، موجب فروپاشی و تزلزل جبهه شخصیتی و حکومتی این حاکمان باطل و فاسق شده است.

وی گسترش جمعیت مدبر، ولایتمدار و اهل تقوا در جبهه حق را ضرورتی اولویت‌دار و بنیادین دانست و افزود: از ویژگی‌های شخصیتی رهبران جبهه حق و مقاومت اسلامی و به خصوص امامین انقلاب اسلامی ایران این هست که عالم‌ترین، عادل‌ترین، مخلص‌ترین، غیرتمندترین، ایثارگرترین و ... افراد روزگار و عصر خود هستند و رمز موفقیت این رهبران نستوه در حکمت، وحدت کلمه، شجاعت، مردم‌داری و بصیرت آنها است.

حجت‌الاسلام راجی اظهار کرد: اکنون در فصل گسترش عدالت اجتماعی، عزت و اقتدار و برخوردارهای عمومی بر پایه مردم‌سالاری دینی و همچنین فصل پیشرفت در معنویت و در دیگر مسائل زیرساختی و صنعتی در استان‌های مرزی و ساحل‌نشین در پهنای جغرافیای سیاسی، فرهنگی، قرآنی، اقتصادی و رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران به جهت صادرات فرهنگ انقلاب و نهضت حسینی قرار داریم.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از اسناد بین‌المللی دارای رتبه‌های برتر جهانی است و به یافته‌های خوبی دست پیدا کرده‌ است، اما در بحث سند چشم‌انداز طرح ملی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و فرزندآوری اندکی دچار حرکت لاک‌پشتی و رکود در برنامه‌ریزی، تصمیم کارآمد و اقدام جهادی جهت تحول شده است. به همین جهت است که دولت در تمامی استان‌ها با هماهنگی قوه مقننه و سایر تشکل‌های مردم‌پایه به‌دنبال اجرای اسناد سیاست‌های کلی نظام ابلاغی بیانات رهبر معظم انقلاب در بحث رشد رقم ازدواج موفق و پایدار به‌ همراه فرزندآوری هستند.

وی در پایان گفت: یکی از ترفندهای حکومت‌های فاسق و فاجر و حربه سلطه بیگانگان برای تغییر هویت و فرهنگ اسلام در زندگی موحدین و اهل تقوا است.

حامد فکوری

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha