تاکنون 551 تشکل قرآنی حواله خرید از نمایشگاه شمیم وحی را دریافت کردند
کد خبر: 3502122
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
کوششی:

تاکنون 551 تشکل قرآنی حواله خرید از نمایشگاه شمیم وحی را دریافت کردند

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دبیر شورای عالی قرآن شهرداری تهران گفت: تا این لحظه 551 تشکل قرآنی حواله‌های خرید تجهیزات از نمایشگاه شمیم وحی را دریافت کردند.

حجت‌الاسلام سیدحسین کوششی، دبیر شورای عالی قرآن شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به ارائه حواله‌ها به تشکل‌های قرآنی شامل مؤسسات، خانه‌های قرآن و خانه‌های قرآن از سوم تا پنجم خردادماه گفت: 304 مؤسسه حواله خود را دریافت کرده‌اند.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسه قرآنی ـ مردمی کشور با اشاره به اینکه 175 خانه قرآن نیز حواله‌هایشان را گرفته‌اند، تصریح کرد: همچنین از روز گذشته، هفتم خردادماه تا کنون نیز به 72 خانه قرآن و عترت سرای محلات شهر تهران حواله داده شده است.
کوششی با تأکید بر اینکه افتتاحیه این نمایشگاه 16 خردادماه خواهد بود، اظهار کرد: این نمایشگاه به مدت هفت روز به منظور خرید تجهیزات و ملزومات با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون تومان راه‌اندازی شد.
وی عنوان کرد: همچنین طی این نمایشگاه دو هزار و 700 تشکل قرآنی شامل مؤسسات و تشکل‌های قرآنی دارای مجوز اعم از سازمان تبلیغات و وزارت ارشاد، خانه‌های قرآن و عترت محلات، خانه‌های قرآن شهری و جلسات شاخص و محوری شهر تهران بر طبق حواله‌ها و بن‌کارت‌ها می‌توانند تجهیزات خود را از این نمایشگاه خریداری کنند.
کوششی با تأکید بر اینکه نمایشگاه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود، اضافه کرد: طی بازه زمانی این نمایشگاه 33 مؤسسه و خانه قرآن به منظور عرضه محصولات و ارائه فعالیت‌های وعملکردشان حضور دارند.
captcha