هنر واقعی ایجاد راه‌هایی برای جذب غیرقرآنیان به نمایشگاه‌ها است
کد خبر: 3504179
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
یاریگل:

هنر واقعی ایجاد راه‌هایی برای جذب غیرقرآنیان به نمایشگاه‌ها است

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: داور قرآن کریم ضمن بازدید از دومین نمایشگاه شمیم وحی گفت: هنر واقعی جذب عموم مردم و غیرقرآنیان برای بهره‌مندی از اینگونه نمایشگاه‌ها است.

بهروز یاریگل، داور و مدرس قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بازدید از دومین نمایشگاه شمیم وحی گفت: این نمایشگاه مثل نمایشگاه بین‌المللی قرآن که توسط وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا می‌شود و عموم مردم از آن استفاده می‌کنند با مراجعه عموم علاقه‌مندان همراه است که می‌توانند با مراجعه به این نمایشگاه اقلام مورد نیازشان را خریداری کنند.
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه برای مؤسسات مردمی و یا سایر تشکل‌ها انگیزه ایجاد می‌کند، ادامه داد: اما بیشترین استقبال از اینگونه نمایشگاه‌ها توسط اهالی قرآن انجام می‌شود.
یاریگل عنوان کرد: بنده معتقدم هرساله باید به سمتی برویم و فضا را به گونه‌ای آماده کنیم و عمومیت دهیم که حتی غیرقرآنیان و افرادی که در فعالیت‌های قرآنی مایل و علاقه‌مند نیستند بتوانند از فضاهای این نمایشگاه استفاده کنند.
این مدرس قرآن با اشاره به اینکه افتخار می‌کنیم که کشورما، کشور قرآنی است، بیان کرد: اما هنر واقعی این است که بتوانیم کارهایی را انجام دهیم که غیرقرآنیان جذب اینگونه نمایشگاه‌ها چه در ماه مبارک رمضان و چه در غیر ماه مبارک رمضان شوند.
وی تصریح کرد: اگر بتوانیم این علاقه‌مندی را عمومیت بیشتری ببخشیم آن زمان است که موفق عمل کرده‌ایم.
captcha