تشکیل جلسه توجیهی مؤسسات قرآنی متقاضی حضور در نمایشگاه «شمیم وحی»
کد خبر: 3502551
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸

تشکیل جلسه توجیهی مؤسسات قرآنی متقاضی حضور در نمایشگاه «شمیم وحی»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: جلسه توجیهی مدیران مؤسسات قرآنی که تمایل به عرضه محصولات خود در نمایشگاه «شمیم وحی» را داشتند، 9 خردادماه تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با توزیع فرم‌های حضور مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهر تهران به منظور حضور در دومین نمایشگاه شمیم وحی، بیش از 40 تشکل‌ قرآنی تمایل خود را برای ارائه فعالیت‌ها و عرضه محصولات‌شان اعلام کردند.
به همین منظور، جلسه توجیهی مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی روز گذشته، 9 خردادماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین کوششی، دبیر شورای عالی قرآن شهرداری تهران و مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور در دبیرخانه این شورا برگزار شد.
طی این جلسه درباره زمان، مکان و شیوه واگذاری غرفه‌ها و همچنین عرضه نرم‌افزارها و محصولات دینی، قرآنی، عفاف و حجاب و کودک بحث و تبادل نظر و طی آن با مدیران قراردادی بسته و از آنها خواسته شد تا به ارائه و تبیین فعالیت‌ها و عملکردشان به مخاطبان و عرضه محصولاتشان با تخفیف مناسب و مطلوب به بازدیدکنندگان بپردازند.  همچنین در رابطه با محتوای غرفه‌ها و فضاسازی آنها نیز توضیحاتی از سوی حجت‌الاسلام کوششی ارائه شد. 
یادآور می‌شود، دومین نمایشگاه تجهیزات و ملزومات ضروری مجموعه تشکل‌های قرآنی شهر تهران با عنوان «شمیم وحی» از 16 خردادماه به مدت یک هفته در باغ موزه دفاع مقدس میزبان علاقه‌مندان است.
captcha