ارائه انواع خدمات طراحی در غرفه «معراج نور» نمایشگاه شمیم وحی
کد خبر: 3504399
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶

ارائه انواع خدمات طراحی در غرفه «معراج نور» نمایشگاه شمیم وحی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: انواع خدمات طراحی چون بنر، دکور، لوگو و نشریات و ... با تخفیف در غرفه خانه قرآن معراج نور نمایشگاه شمیم وحی انجام می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، خانه قرآن معراج نور با برپایی غرفه‌ای در دومین نمایشگاه شمیم وحی به ارائه خدماتی چون طراحی لوگو، بنر، سایت و دکور با تخفیف ویژه می‌پردازد.
این مرکز قرآنی که از توانایی و پتانسیل تعدادی از قرآن‌آموزان جوانش استفاده کرده است و گروهی را با عنوان طراحان معراج نور از سال 84 راه‌اندازی کرده که طی این فعالیت‌ها بنرهای مناسبتی و تبلیغاتی، پوسترهای مذهبی و تبلیغاتی، کاتولوگ‌های 3و 2 لت و انوع لوگو و نشانه‌ها را با آخرین متد و با استفاده از به‌روزترین نرم‌افزارها طراحی‌ می‌کنند.
در کنار این، فعالیت‌هایی نظیر تهیه رزومه و جمع‌آوری گزارش عملکرد مؤسسات، هیئات و ارگان‌های دولتی، طراحی و تهیه انواع یادبود و هدایای تبلیغاتی، فیلم‌برداری و تدوین مراسم و هیئات و آموزش برنامه‌های گرافیکی تدوین و متحرک‌سازی و نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای را انجام می‌دهد.
گفتنی است، این گروه ضمن آموزش نیروهای توانمند، آمادگی جهت برپایی این دوره‌ها ویژه علاقه‌مندان را دارد. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با شماره‌ 09353576344تماس بگیرند.
یادآور می‌شود، دومین نمایشگاه فرهنگ قرآنی شمیم وحی ویژه تجهیز مؤسسات، مراکز و دارالقرآن شهر تهران از 16 تا 23 خردادماه از ساعت 17 تا 23 در باغ موزه دفاع مقدس پذیرای عموم علاقه‌مندان است.
captcha