آغاز ایام‌الله در قدس/ صهیونیست‌ها از خانه بیرون نیایند + فیلم
کد خبر: 4107790
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳

آغاز ایام‌الله در قدس/ صهیونیست‌ها از خانه بیرون نیایند + فیلم

همزمان با برنامه شهرک‌نشینان صهیونیست برای یورش هشت روزه به مسجد الاقصی به سرکردگی یک عضو کنست، مقاومت تأکید کرد که این روزها، ایام الله و ایام القدس نام دارد و صهیونیست‌های هتاک قبله نخست مسلمانان را در هر کجا هدف می‌گیرد.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، اولین دسته از شهرک‌نشینان صهیونیست صبح امروز با پشتیبانی پلیس رژیم صهیونیستی وارد مسجد الاقصی شدند.

پلیس رژیم اشغالگر به منظور ورود شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی نگاهبانان مسجد را از آنجا بیرون کرد.

مقاومت: 8 روز پیش رو ایام الله و ایام القدس است/صهیونیست‌ها از خانه بیرون نیایند/اماده

از نخستین ساعات صبح امروز ده‌ها نفر از نگاهبانان زن و مرد مسجد الاقصی در صحن‌های مسجد جمع شدند با سر دادن شعارهای الله اکبر با ورود شهرک‌نشینان مقابله کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین دو نفر از نگهبانان حاضر در صحن‌های مسجد الاقصی را بازداشت کرده و با خود بردند.

شمار زیادی از نظامیان اشغالگر هم از سحرگاه امروز در بخش قدیمی قدس مستقر شدند و با ممانعت از ورود شهروندان فلسطینی به داخل مسجد الاقصی سعی در تأمین امنیت یورش شهرک‌نشینان به قبله نخست مسلمانان را دارند.

گروه رزمندگان مقاومت عرین الاسود شامگاه شنبه با صدور بیانیه‌ای از فرزندان ملت فلسطین در هر کجا خواست برای مقابله با یورش هشت روزه تندروهای صهیونیست به مسجد الاقصی به مناسبت آنچه اعیاد یهودی خوانده شده در آماده‌باش باشند.

این گروه در بیانیه‌ای از فلسطینیان خواسته خود را برای صیانت از مسجد الاقصی در برابر یورش صهیونیست‌ها به قدس برسانند.

در ابتدای بیانیه این گروه به آیه 7 سوره اسراء در قرآن کریم اشاره شده که آمده است: «فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِيَسُوءُوا وُجُوهَكُمْ وَلِيَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ كَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِيُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِيرًا»(پس هنگامی که زمان ظهور وعده دوم برای عذاب و انتقام فرا رسد، پیکارگرانی بسیار سخت‌گیر بر ضد شما برمی‌انگیزیم تا شما را با دچار کردن به مصایب سنگین و گزند و آسیب فراوان غصه‌دار و اندوهگین کنند و به مسجد [الاقصی] درآیند، آن گونه که بار اول درآمدند تا هر که و هر چه را دست یابند، به شدت در هم کوبند و نابود کنند.)

در این بیانیه آمده است: «ای مردم بزرگ، آزاده و عزتمند که به‌زودی نماز پیروزی را در صحن‌های مسجد الاقصی اقامه خواهید کرد و همه شما از اهالی نوار غزه تا کرانه باختری تا سرزمین‌های اشغالی 98 و آوارگان خارج از فلسطین به‌زودی در یک سرزمین واحد به شکل ملتی واحد با تمامیت و استقلال گرد هم خواهیم آمد.»

عرین الاسود افزود: «ای مردمی که همیشه در آماده‌باش هستید. روز یکشنبه روزی از روزهای خداست روزی است که به قدس تعلق دارد. اگر بن غفیر و دار و دسته تروریست او بخواهند برای هشت روز به مسجد الاقصی و قبله نخست ما هجوم بیاورند آتش خشم ملت و مقاومت را شعله‌ور خواهند کرد.»

این گروه مقاومتی تأکید کرد: «این روزها روزهای خدا و روزهای آتش‌افروزی علیه رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان آن است. ما از اهالی سرزمین‌های اشغالی 48 و قدس شریف و همه کسانی که استطاعت آن را دارند، می‌خواهیم که خود را به مسجد الاقصی برسانند.»

عرین الاسود همچنین از اهالی کرانه باختری و نوار غزه نیز خواست آتش خشم خود را بر سر رژیم اشغالگر خالی کنند و خطاب به شهرک‌نشینان صهیونیست گفت: «ارتش شما به شما دروغ می‌گوید. از خانه‌هایتان بیرون نیایید. ما در هر خیابانی گشت می‌زنیم و دنبال شما و ارتش شما می‌گردیم. ما اینجاییم تا پی در پی به شما ضربه بزنیم. پس ارتش شما دروغ می‌گوید. صدها نیروهای مقاومت و غیر آن در انتظار شما هستند. میدان تعیین‌کننده است خواهیم دید، چه کسی، چه کسی را محاصره می‌کند.»

در ادامه بیانیه آمده است: «چگونه خواب به چشم یک فلسطینی آزاده بیاید درحالی که خون شهدای ما هنوز خشک نشده و اسرای زن و مرد ما در پشت میله‌های زندان به سر می‌برند. چگونه خواب به چشم ما بیاید در حالی که صهیونیست‌ها می‌خواهند حرمت مسجد الاقصی را نقض کنند. اگر تفنگ ما به سمت رژیم اشغالگر نشانه نرود، برای ما شرم‌آور است. این تفنگ‌ها برای دفاع از زنان و مردان و سالخوردگان این سرزمین ساخته شده است. آن تفنگ خائنی که برای دفاع از فرزندان این ملت نباشد، خداوند آن را نگاه نخواهد داشت.»

انتهای پیام
captcha