مشکلات مناطق کم‌برخوردار یزد پیگیری می‌شود
کد خبر: 4114058
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
حجت‌الاسلام رئیسی:

مشکلات مناطق کم‌برخوردار یزد پیگیری می‌شود

رئیس‌جمهور گفت: در سفر دو روزه خود به یزد در جریان مسائل و مشکلات مردم استان قرار گرفته و تلاش می‌کنیم با حضور در شهرستان‌ها و مناطق کم‌برخوردار از نزدیک مسائل مردم را پیگیری کنیم.

سفر رئیس جمهور به یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، امروز، 22 دی‌ماه در بدو ورود به استان یزد در فرودگاه شهید صدوقی گفت: در دور اول سفر به این استان به‌دلیل شرایط کرونایی، توفیق حاصل نشد دیدارهای مردمی داشته باشم و در این سفر که در دو روز برنامه‌ریزی شده است، علاوه بر نشست‌های کاری، دیدارهای مردمی هم صورت خواهد گرفت تا بخشی از دین‌مان را به مردم استان ادا کنیم.

وی ادامه داد: در این سفر مصوبات دور اول سفر نیز پیگیری خواهد شد و هم کارهایی که مورد نیاز استان بوده و مردم انتظار دارند، دنبال می‌شود تا بتوانیم خبرهای خوبی برای مردم استان داشته باشیم.

رئیسی افزود: در این سفر دو روزه در جریان مسائل و مشکلات مردم استان یزد قرار گرفته و تلاش می‌کنیم با حضور در شهرستان‌ها و مناطق کم‌برخوردار از نزدیک مسائل مردم را پیگیری کنیم.

رئیس‌جمهور گفت: قبل از سفر جلسات متعددی با اقشار مختلف، مسئولان، نمایندگان مجلس و… برگزار شد و در جریان دیدگاه‌ها و نظرات و نیازهای استان قرار گرفتم و امیدواریم با این سفر بتوانیم آنچه دغدغه‌های مردم است را دنبال و بخشی از این دغدغه‌ها را در همین سفر پیگیری کنیم.

رئیسی بیان کرد: مردم استان یزد همیشه با خدا، قناعت، قنوت و ارتباط با خدا، رشادت و در صحنه بودن زندگی کرده‌اند و  امیدواریم بعد از این هم بتوانیم شاهد این جلوه‌ها باشیم.

انتهای پیام
captcha