اعلام برنامه دومین روز رقابت‌های مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4114405
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

اعلام برنامه دومین روز رقابت‌های مسابقات سراسری قرآن

رقابت‌های چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن، شنبه 24 دی در دومین روز خود در بخش آقایان و بانوان در رشته‌های حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ بیست جزء قرآن کریم ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به خوزستان، مسابقات در روز دوم از ساعت 14:45 با قرائت قاری افتخاری آغاز می‌شود. سپس محمدرسول تکبیری از تهران، محمد خاکپور، علی شیخ‌جامی و احمد عزیزی از خراسان رضوی، محمدجواد دلفانی از تهران و ابوذر کریمی از مرکزی در رشته حفظ کل قرآن رقابت خود را برگزار می‌کنند.

سپس از ساعت 16:54 با قرائت مجتبی پرویزی از استان تهران، مسابقات در رشته قرائت تحقیق پیگیری خواهد شد. پس از پرویزی نیز نوبت به قرائت علیرضا بیژنی از خراسان رضوی و علیرضا مسیح‌پور از کهگیلویه و بویراحمد می‌رسد و با فرارسیدن موعد اذان مغرب مسابقات تا ساعت 18:30 تعطیل می‌شود. پس از اقامه نماز نوبت به قرائت امین عبدی از کرمانشاه، خلیل سواری از خوزستان و وحید خزایی از تهران خواهد رسید.

اما از ساعت 19:12 مسابقات در رشته ترتیل آغاز می‌شود. بر این اساس، امیرمحمد مرادی از البرز، محمدامیر عباسیان از فارس، محمودرضا هلالی از آذربایجان شرقی، امیر طیب‌نائبی از اصفهان و مهدی جوزی از قزوین، به رقابت می‌پردازند. پایان‌بخش مسابقات نیز برگزاری بخش حفظ بیست جزء است. در این رشته حسین ابیضی مقدم از زنجان، بهرام شاه‌ویران از آذربایجان غربی و محمدعلی کشاورز از قم به رقابت می‌پردازند.

یادآور می‌شود، چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن، تا تاریخ 28 دی در اهواز پیگیری می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در صفحه مسابقات سایت ایکنا و دیگر شبکه‌های اجتماعی این رسانه در فضای مجازی، در جریان آخرین جزئیات این رویداد مهم قرآنی قرار بگیرند.

 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha