یورش مستمر صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و بازداشت ده‌ها فلسطینی
کد خبر: 4109491
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

یورش مستمر صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و بازداشت ده‌ها فلسطینی

صحن‌های مسجدالاقصی امروز هم صحنه یورش مستمر شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیستی بود. همزمان ارتش رژیم اشغالگر با حمله به مناطق مختلف کرانه باختری ده‌ها نفر را بازداشت کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، گروه‌های شهرک‌نشین صهیونیست با پشتیبانی نظامیان صهیونیست صبح امروز، 4 دی دسته دسته وارد مسجد الاقصی شدند و در صحن‌های آن مشغول انجام آداب تلمودی شدند.

اداره مسجد الاقصی وابسته به سازمان اوقاف اسلامی فلسطین گفت: نظامیان اشغالگر  با تشدید تدابیر امنیتی و نظامی در درهای مسجد الاقصی مانع ورود افراد زیر چهل سال به مسجد شدند و به دیگران هم با تفتیش اجازه ورود می‌دادند و  کارت‌های شناسایی خیلی‌ها را توقیف کردند.

یورش مستمر صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی و بازداشت ده‌ها فلسطینی

در بیانیه این اداره آمده است: گروه‌های افراطی صهیونیست این روزها به مناسبت آنچه عید حنوکا خوانده می‌شود با هتک حرمت مسجد الاقصی آداب تلمودی در آنجا انجام می‌دهند.

یورش مستمر صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی و بازداشت ده‌ها فلسطینی

نیروها، گروه‌ها و کمیته‌های فلسطینی همزمان با اعلام تصمیم شهرک‌نشینان صهیونیست برای یورش به مسجد الاقصی به مناسبت عید یهودیان، فراخوانی را برای تجمع و اعتکاف در مسجد الاقصی صادر کردند که به دنبال آن فلسطینیان ساکن قدس با تحصن در صحن‌های مسجد الاقصی هنگام یورش صهیونیست‌ها با سر دادن شعار الله اکبر با هتک حرمت آنها مقابله می‌کنند.

در همین حال نظامیان اشغالگر بامداد امروز با به راه انداختن موج گسترده‌ای از بازداشت‌ها در مناطق کرانه باختری خشم فلسطینیان را برانگیختند.

آنها با حمله به منزل چند خانواده شهید فلسطینی در غرب جنین اعضایی از آنها را بازداشت کردند.

یورش مستمر صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی و بازداشت ده‌ها فلسطینی

رام الله، بیت لحم و الخلیل هم بامداد امروز صحنه یورش نظامیان صهیونیستی به خانه‌های فلسطینیان و بازداشت شماری از جوانان آنجا بود.

انتهای پیام
captcha