انتقاد فلسطینیان از برنامه عضو کابینه نتانیاهو برای یورش به مسجدالاقصی
کد خبر: 4111646
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳

انتقاد فلسطینیان از برنامه عضو کابینه نتانیاهو برای یورش به مسجدالاقصی

اعلام برنامه وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی برای یورش به مسجدالاقصی، واکنش‌های متعددی را در بین فلسطینیان درپی داشته است.

به گزارش ایکنا، به نقل از القدس العربی، پس از آنکه اعلام شد ایتمار بن گویر، وزیر تندرو امنیت ملی رژیم صهیونیستی قصد یورش به مسجدالاقصی را دارد، شخصیت‌های مختلف فلسطینی نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

حسین الشیخ، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین، اقدام این عضو افراطی کابینه بنیامین نتانیاهو را به چالش کشیدن آشکار فلسطینیان توصیف کرده و خواستار واکنشی فلسطینی، عربی و بین‌المللی نسبت به این موضوع شد.

نبیل ابوردینه، سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین نیز تهدیدهای مکرر رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت تاریخی موجود در مسجدالاقصی را محکوم و تأکید کرد: این اقدام اسرائیلی‌ها، پیامدهای خطرناکی درپی خواهد داشت.

ایتمار بن غفیر، عضو تندروی کابینه نتانیاهو که در دولت جدید وزارت امنیت ملی را هم عهده‌دار شده است، از برنامه خود برای ورود به مسجدالاقصی خبر داده است و به نظر می‌رسد او اين برنامه خود را فردا سه‌شنبه اجرا کند. هرچند که به گفته رادیو رژیم صهیونیستی، بن گویر برنامه خود را بدون اطلاع‌رسانی قبلی انجام خواهد داد.

انتهای پیام
captcha