الازهر تعرض بن گویر به مسجدالاقصی را محکوم کرد
کد خبر: 4112023
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱

الازهر تعرض بن گویر به مسجدالاقصی را محکوم کرد

الازهر با صدور بیانیه‌ای تعرض وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را محکوم کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از المصری الیوم، الازهر شامگاه سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعرض ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل، اقدامی تحریک‌آمیز و نشانه وحشی‌گری رژیم صهیونیستی و تلاش برای تحمیل خواسته‌های خود با زور و قدرت سلاح برای تغییر هویت تاریخی شهر قدس و مسجدالاقصی است.

در این بیانیه آمده است: تاریخ، این رژیم و حامیان آن و کسانی که در برابر جنایت‌ها و اقدامات غیر انسانی و غیر اخلاقی آن در قبال مقدسات و حقوق صاحبان سرزمین فلسطین سکوت می‌کنند را نمی‌بخشد.

الازهر در این بیانیه از جامعه جهانی خواست که مواضع محکم و جدی برای پایان دادن به جنایت‌های مداوم رژیم صهیونیستی و دفاع از مقدسات دینی شهر قدس و همه سرزمین‌های اشغالی فلسطین در پیش گیرند.

در بیانیه الازهر آمده است: هنگامی که روز موعود فرا رسد، تاریخ با ناراحتی و ناخرسندی تمام از این دوره سیاه یاد خواهد کرد و سکوت جامعه جهانی را در قبال جنایت‌های ده‌ها ساله رژیم صهیونیستی از یاد نخواهد برد.

ایتمار بن گویر، وزیر جدید امنیت داخلی رژیم صهیونیستی صبح سه‌شنبه در اولین هفته کاری خود به همراه گروه دیگری از صهیونیست‌ها با حمایت نظامیان این رژیم در اقدامی تحریک‌آمیز به مسجدالاقصی تعرض کرد.

این اقدام با واکنش گسترده مسلمانان روبه‌رو شد و برخی دولت‌های کشورهای اسلامی این اقدام بن گویر را محکوم کردند.

انتهای پیام
captcha